Jak zgłosić swoją organizację do konkursu o Nagrody Bursztynowego Mieczyka?

Do konkursu dana organizacja zgłasza się samodzielnie i we własnym imieniu. Termin zgłoszeń do Konkursu upływa w dniu 9 października 2023 roku o godzinie 16:00.

Zgłoszenie organizacji do konkursu składa się z trzech kroków: 

  1. Przeczytaj Regulamin Nagrody. Sprawdź, jakie są jego warunki oraz czy Twoja organizacja kwalifikuje się do Konkursu. Jeśli tak, przejdź do kroku 2.
  2. Zgłoś swoją organizację do Konkursu, wypełniając ten elektroniczny wniosek nominacyjny
  3. Nieodłącznym elementem zgłoszenia do Konkursu jest przysłanie dwóch wymaganych załączników do wniosku, to jest statutu organizacji oraz loga organizacji, za pomocą załączników do wiadomości e-mail na adres bursztynowy.mieczyk@fundacjarc.org.pl.

Przy kwalifikacji do Konkursu wiążąca jest data złożenia elektronicznego wniosku.

Wymagane załączniki należy przysłać w ciągu 24 godzin od złożenia elektronicznego wniosku. 

Do wniosku można dołączyć materiały dodatkowe (publikacje, zdjęcia itp.) oraz maksymalnie 5 rekomendacji. Prosimy je przesłać jako załącznik do wiadomości e-mail na wymieniony wyżej adres. W przypadku większych załączników prosimy o skorzystanie z serwisu do transferu plików (np. WeTransfer) lub udostępnienie plików na dysku internetowym (np. Dysk Google).

Kiedy wyniki konkursu o Nagrody Bursztynowego Mieczyka?

Laureatów wyłoni specjalnie powołana Kapituła Nagrody. Ogłoszenie zwycięzców 29.edycji odbędzie się podczas uroczystej Gali Nagrody 30 listopada 2023 roku w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Na Galę już teraz zapraszamy wszystkie organizacje, które zgłoszą się do konkursu, a także inne, zainteresowane konkursem.

O szczegółach Gali będziemy informować w mediach społecznościowych oraz w Aktualnościach na niniejszej stronie.

W razie pytań prosimy o wiadomość na adres: bursztynowy.mieczyk@fundacjarc.org.pl

Życzymy powodzenia!